FAQ

Veel gestelde vragen

vraag

Moet ik zelf uitstel aanvragen voor de aangifte inkomstenbelasting?
Als wij uw aangifte inkomstenbelasting verzorgen, verzorgen wij tevens als intermediair de uitstelregeling, u hoeft hier dus zodra u bij ons in het systeem zit niets meer aan te doen, dat wordt voor u geregeld.

Kunt u mijn administratie maandelijks bijwerken, ook al heb ik kwartaal aangiften voor de omzetbelasting?
Natuurlijk kunnen wij uw administratie bijwerken in het door u gewenste tijdvak, ongeacht wanneer u aangifte omzetbelasting ingediend moet worden.

Kunt u ook de loonadministratie voor mij verzorgen?
Cfrs! & zo verzorgt geen loonadministraties, maar kan u wel verwijzen naar een derde, die daar goed in is, om dit voor u te verzorgen.

Wij hebben vragen over een administratie softwarepakket, kunt u ons helpen?
In ons werk zien wij veel verschillende administratieve pakketten en zijn dus op de hoogte van de mogelijkheden, samen kunnen we dit vertalen naar uw wensen.

Wat moet ik meenemen voor een aangifte inkomstenbelasting?
Indien u uw spullen aan het verzamelen bent voor de aangiften, verzoeken wij u contact op te nemen, wij zullen u dan een afvinklijst sturen met de meest voorkomende formulieren en opgaven die nodig zijn.

Hoe lang moet ik mijn administratie bewaren?
De hoofdregel is dat u uw administratie zeven jaren bewaard, uitzondering hierop is van toepassing voor onroerend goed, door de herzieningsregeling in de btw, dient dit tien jaar te zijn.

Op welke dagen kan ik bij u terecht om mijn administratie te halen en/of brengen?
De vaste kantoordagen zijn maandag, dinsdag en donderdag. Alle overige dagen en tijdstippen zijn mogelijk op afspraak. Daarnaast is het wenselijk om van tevoren even te communiceren over een gelegen tijdstip.